Tuesday, September 13, 2011

FiRST GAME ..GO SELADANG GO!!

Erkk.. alhamdulillah..kenyang..bru pas mam mee goreng..syukur makan free..td time kat poli ade taklimat database..program pelajar lah..pastu ade makan-makan kan...tapau jer....aku balik..panaskan mee tuh...campor sekali dengan telor goreng..perghh layan..walaupon xsesedap mane but masih boleh kenyangkan perot comey nie..hahaha teringat pulak kat mak aku..risau betul mak aku..selalu pikir aku dah makan ker blom..=) aku pulak x kol mak..ade tp jarang-jarang..kdt takde bai..xpe aku taw mak phm....


gol!!!!!!! huh aku ngh layan tb1 sebenarnnya...sorang-sorang jer ni..budak umah aku yg lain ..buat xtvt masing-masing..janji tak kaco aku tgk tb udah ler..hehehe Perak dah mendahului Kedah...dapat 1..wahahahahahah bako jer kenari tuh..huhu go seladang go.. rase nk pasang astro jer kat uma sewa ni....

kbai..nak tgk dengan penuh kefokusan!! walaupun tb ni cam mintak sepak jer dr kaki aku... =)

No comments:

Yang terbaik

.....saya bukan awak.....