Monday, September 12, 2011

Satu Hari TAKDE Kelas .....yeahhhhhhhhhh (wa tension)

0ke aku mulakan mukadimah ini . .dgn lafaz bismillahirahmanirahim...sebenarnya..aku geram tahap kritikal hari nie..arghhhh . .bengang kot...kelas xde...kelas batal!! aku dengan bersemangat hari ni..dengan bangun awl nak ker kelas last-last kelas aku batal..ouhh shit...memang tension lah kan....grrr geram jer aku..berbulu...memang perkataan XXX dah mula keluar..apesal si lecturer kesayang aku tak inform awl-awl kan...hadoiiii....sangat saket hati meyh..oke xpe..kelas pagi xde fine lah....


dan buat kali kedua aku bersiap cantik-cantik..pakai baju..hah hari ni aku pakai baju kaler hijau..pastu dgn shawl...hah dengan nk siap..belit2 sikit..kuar r g kelas..baru nk naik tangga tuh..tetttttttt dapat msj..."kelas database batal" wow geram sih . .kenangan yg lama berulang kembali...adoiiiiiii...memang tension jer aku n geng..sebab kami jer yg 1st smpai...lepas tu balikkkk..dgn perasaan maki-maki n kebenganngan lah kan...huh!!


sampai jer umah..relax..dalam hati still ade perasaan geram..bukak balik shawl lawa tuh..hehe....n member aku hanim dapat msj dr botak..tetttttt "kelas oop dan kelas matah batal"...muahahaha sah hari ni satu hari xde kelas wa cakap lu...


ayu>>>hari ni mmg aku semangat giler nak p kelas!!

2 comments:

Eazy Izzuddin said...

pernah berlaku..
sama lah kita..
huk2

ayuhidayu said...

@eazy izzuddin...
yker sama..waaahh i ingat i sorg jer...banyak tension kan...adoii

Yang terbaik

.....saya bukan awak.....