Sunday, September 11, 2011

Tak Tahu..

Hai semua..aku baru mula nk berblog sekarang..setelah sekian lame menyepi..aku baru bangun tdo ni..hehe.pagi tadi aku dah bangun lah..nie tdo buat kali kedua...dan sekarang bangun buat kali kedua.nasib bangun kan ..kalau xbangun...koluu laa jawab nyer..masih bersyukur dapat mencelikkan mata yang sepet ni lagi..haha.......


lame tak hapdate belog ni..aku masih terasa janggal..tak tahu nak mulakan dari yang mane....ouh yer..aku penat sangat..semalam aku ker Tanjung Malam..bandar yang tak pernah aku pergi....semalam pergi beraya rumah kawan kelas...jauh betul perjalanannyer...kami pergi konvoi...3 kereta semuanya....bile dah ramai..semua kerenah dan ragam kita nampak.....hmm manusia..aku hanya diam dan hanya perhatikan ragam kawan-kwan aku.....


jauh jugak lah tanjung malim itu dari ipoh...2 jam perjalanan...aku sempat tdor..haha jadi boss jap kat belakang....bestnyer tdo....semalam dihidangkan juadah nasi beriani..ermm sangat menyelerakan..maybe peroit comel aku lapar...semua makanan yang dihidangkan pasti sedap kan..huhu dan mlm ni pulak aku ke Tambun rumah hanim...ade open house lagi....^_^


ayu>> sediakan perot yang comel utk mkn mlm ni....

No comments:

Yang terbaik

.....saya bukan awak.....