Saturday, October 8, 2011

Da sampai kajang! =)

mood : ngntok sikit-sikit sambal  sambil layan cite tv3 (Asmara Pontianak K-Pop)
lokasi: umah Aqeef Fareesh syg Acik Ayu (Kajang)

Hai..heii hoi...
salam (kang kate aku kuang ajor lak kan..huhu)

korang semua dh taw lokasi aku kan..akhirnya sampai jugak aku kat Kajang uma aqeef..rindu terhenti berbalas lah...dapat jugak jumpe si comey acik ayu nie..1st time mmg die xnak kat aku...last-last..mmg melekat kat aku jela..=) . .best dapat gomol die..plok-plok..sampai rimas dak tuh..hahaha


aku jadi babysitter gak td..sebab akak aku g keja..si aqeef hantar kat uma pengasuh..so si amoi  ngn eisha tinggal kat umah dengan aku...aku tak jaga pon..aku tdor jer..ceh..ape laa acik ayu ni....senang jer ..yang si pina aku bukak kan laptop ..die men game..si eisha layan tv..aku lak membuta kat depan tv..hahaah good-good je acik ayu nie..muaahahhahaa


esok aku dh nak balik Ipoh =(
sungguh tak best. . .ermmm xsyok lah kelas dah bermula..minggu depan memang bz sangat..dengan mini pojek nak kena buat dengan proposal lagi..huh cam mane nak jawab tuh...
dan esok jugak aku jumpe yang tersayang....lalaala xsabar nak jumpe dengan si dia....ee rindu lak gedik toi!!


ayu>> abes lah awk kena interview dengan akak-akak sy...saya tak tau. ..hehe

No comments:

Yang terbaik

.....saya bukan awak.....