Thursday, October 6, 2011

Shut UP!!

selamat petang..

mood : bengang!!

adoi mane aku tak bengang..ngh sedap-sedap tdo..ade lak sore sumbang dok menyanyi-nyanyi kat

dapor...(bilik aku sebelah dapor) tak ker terjaga..macam gam****..bengang betol...sore nyanyi lah..ape

lak..memekak sorang-sorang..ee memang tension lah aku....aku ni dh la susah nak dapat tdor lena

 memandangkan aku selesama 2-3 hari nie....


ni lar jadi nya bila dok uma dengan orang tak seotak  sekepala ngn kite....tension ..jap lagi aku nak

 tampal beso-beso tulisan kat depan pintu bilik aku....geram lah..memandang kan lagi sebulan jer dok

uma ni... sem depan aku nk berambus dr uma ni...

eeee...tension tahap gaban lah aku !!!!



ayu>>>> susah sgt ker nak diam??

No comments:

Yang terbaik

.....saya bukan awak.....