Tuesday, October 4, 2011

FutSal & Karok Time


^_^ arghh sambil menutup mulut comel ni..menguap kot..mengantok lagi kah?? padahal dh 2 jam aku tidor..biase lah malam semalam lepak tak hingat dunia..yerla hari ni kan hari ahad bagi aku..takde kelas 1 hari kan syok tuh..jgn jeles yer korang..hehe..semalam hari yang paling syok..haha aku men futsal..padahal aku ni jenis yg takot bola..yerla takot aku kalo-kalo lah bola tuh kena muka aku..makk aiii takott..sakiittttt tuh.....


tapi semalam dari jadi pom-pom gurl terus masuk gelanggang kot..haha..member aku yang patah kaki pon masok gak...die lagi r..mcm men ting-ting kat dlm tuh..ape tak nyer berjengket-jengket kan..haha..tp syok..aku dari mula usha member pompuan aku main macam tgk raja lawak doe...lawak tak hinggat..dok luar asyik gelak jer..hehehe ..pecah perot kot..^^! ....


aku pun main gak..1st time tuh aku main futsal..dgn pakai jeans dan berkaki ayam nyer..haaa layan jer la kan..kuikui...besh..berpeloh-peloh..basah gak lak tudung stria aku...hehe...dorang booking 2 jam..xker sampai ker pagi tuh... ..then lepak jer laaaa...adoi best nyer hidop cam gini ..

member-member yang join smlmc:
  • hanim
  • dila
  • ekin
  • ika
  • zaty
  • aku
  • taha
  • fiq
  • gg
  • ejad
  • basit
  • cemer
  • ani
  • alip



so lepas jer abis futsal kiteorg g karaoke lak..hambek ko berpuluh-puluh lagu tuh..kasi layannnn ..berjoget sakan lah mlm tadi..hehe


ayu>> sayam korang semmua!!


No comments:

Yang terbaik

.....saya bukan awak.....