Monday, October 3, 2011

keLAs oh KeLAs!

<sambil menghisap-hisap cekelat dalam mulutlangsi ni hah>...hei blogger..dah mkn tengahari ker??
aku dh lepas pon...kenyang seh...itu yg aku mkn cekelat..biase lah habit aku pas mkn nasi..law xmakn cekelat a.k.a gula-gula ni mau muntah darah aku..haha ..

aku kat uma sewa ni..untung lh pagi takde keals..n petang kang ade kelas discrete math jer..only 1 hour ..huhu terpikir-pikir nak pakai baju aper..<sambil bukak plastik cekelat yg ke-2> baju aper nak pakai..nak pakai baju kurung cam rugi lah pulak...nak pakai kemeja ngn sua slack tuh cam cantik benor..cantik ker.haha bagi aku lah ..bagi korang aku tak tau..hehe . . .

td subuh-subuh lecture HCI dh antar msj..bgtaw kelas cancel...die ade masalh kesihatan so kena ke hospital..aku pon time tuh dh bgn sb kena kejutkan si die..so aku balas msj en. cam ni "oke encik..hope en cepat sembuh.tc " adoi msj cam nak bodek marakah jer kan..haha...pastu selesai solat subuh..
aku tdo..then bgn kol 10 pg..ade 4 msj....2 dr si die..n puan OOP lak msj...bgtaw xde kelas seminnggu ..pn mintak aku bgtaw budak-budak kelas..hehe...so xde kelas lagi but kena siapkan Mini Poojek ..adoii....


ayu>> dh macam wakil kelas lak aku nie ^_^

No comments:

Yang terbaik

.....saya bukan awak.....