Saturday, October 1, 2011

Malam yang penuh dengan Cabaran . .

Heii...pe kejadah tajuk entri aku ni..serius aku xley nak pikir secara rasional nie..pewot aku lapoo..tambah lak tgl sowang-sowang kat bilik nie...lepas maghrib sampai skg tak ley lelapkan mata..OMG!! help me...
si roomate dh kua..wow best malam minggu kuar dating lah kan..yang awk ni dok lak sowang-sowang mcm orang mati laki....adoii bosan beb!! geng aku yang lain biase lah..mlm ni mlm diorg..pe lagi duit PT dh masok kan..so kite enj0y!! untunglah....

macam aku ni..adoi biase lah awk xamik PT ..so kena lah dok diam-diam..xley join deme yang ade duit bukan..hoho..rase rugi lak x amik PT..(pulak)......dh macam jenis xtvt aku buat mlm ni...yerla tgl sorang..budak umah aku yang lain pon kua...ishh ape pon xboleh..aku dr meniarap..layan you tube..pastu on FB,, off blik...baring...pastu ni yg paling sakit..perot yang cumel ni mintak mknan lah.. adoi...
mana makanan aku nk cari..jam dh kol 12 lebih..cuak gak nak kua beli burger kat depan tuh..ee seramm..aku bukan takot hantu or ape..takot org jahat jer..takot lak benda yang xelok jadi..anak darakan..dok uma suda....

ade gak aku try msj roomate..tapi haram..takde respon..aku mula masak air..xtaw lak nak buat ape...nak masak megi..megi pon takde..pastu selongkar punyer selongkar...yey jumpe sup ayam sup segera kimball tuh la...aku buat...ceh suku jer aku makan..xsedap!...then buang....membazir kan....dan sekarang aku ngh draf entri ni..dan layan mata n perot aku....cepat lah esok xsabar nk balik umah mak..kat umah mak macam-macam ade mknan..Best woooo!!!!



Ayu>>> ade ubi ade batas..nanty ko susah xnk tolong..lalalalalala

nie pic aritu..jimat punyer pasal...1 air milo kongsi 3 org...huwahuwa bukan jimat tp xde wet lah.hahaa =))                   <teringin mcd lah>

No comments:

Yang terbaik

.....saya bukan awak.....