Saturday, January 14, 2012

suka duka bersama!

penat letih happy sedih..
oke itu yang aku rase sekarang ni ..
happy
coz ..

  1. azrol dtg sini semata-mata nk holiday dgn aku. tenkiu..rase berdebar-debar bile jumpe papa
  2. hari ni aku ke cameron highlands dgn die..pagi-pagi dh gerak excited sgt..
  3. azrol belikan ape yg aku nak..terima kasih papa!
  4. semua barang aku jer yg shooping..yg kua duit die..oke tenkiu lg..
  5. selalu ikot mane aku nak pegi..awek awk kan..
  6. best sgt dapat holiday ber2 ngn papa...
sedih ..

  1. dapat kol dr papa..papa xcident kat depan ehsan...mula nya aku xpercaya sebab azrol kol zila..kawan aku
  2. hati berdebar-debar bile aku odw nk ke tmpat kejadian...riso kalo azrol cedera...=(
  3. keta papa terukkk...ade gurl cina langgar..sebab die nk kua simpang...
  4. siann papa..dengan penat dan letih..keta plak kena langgar....
  5. mlm ni semua plan hancur..nk p mkn sama-sama kat benteng..nk p gerbang mlm...tak jadi =(
  6. plan utk mandi kt lost world pon hancur berderaii...azrol say sori kat aku sbb tak dapat tunaikan jnji utk p tambun tu...takpe syg..janji pa selamat! itu yg penting..

lepas tu aku teman azrol buat repot kat IPD ipoh..nasib lah keta tuh leh gerak..
tima kasih buat budak uma aku..kat zila . anim n mai...sebab teman kan aku...ni lah org cakap..susah senang bersama...tq so much..syg korang!!
lepas buat repot aku hantar azrol balik hotel...

p/s aku dah fobia ngn keta waja kaler silver...pompuan cina pon aku dh xsuke! sebab ko la keta syg aku kemek...!!!

No comments:

Yang terbaik

.....saya bukan awak.....