Thursday, February 2, 2012

BILA DIRI DICINTAI...

hi. .
untung kan bila diri dicintai..hehe xmaksudkan sape-sape pon..hanya untuk diri ini..
aku ade kenal sorang mamat ni..kat laman sosial jer pon..tp bukan fb taw..seyes baek sgt..then aku pon jumpe lah die..date kat oldtown. .lepak minum jer..serius die baik..but die ni pikiran matang..tak kesah lah sebab umur die ngn aku pon jarak sikit..bukan lah jarak sgt!

seronok borak ngn die..banyak ilmu yang aku dpat...die banyak pengetahuan..oke kami banyak borak pasal isu semasa..best xde lah dok borak pasal artis sebab die ni xkenal pon..hehe even if dalam keta time pasang radio die tanye aku sape yg nyanyi lagu tuh..hihi xminat artis die ni..but im oke..aku ley masok ngn die..ok lah tuh kan...

2 hari berturut kami jumpe..hihi romantis kan...xpegi mane pon ..juz lepak minum and mkn together..hihi ..
masok hari isnin tak ley jumpe...sebab aku pon ade kls kan..die ckp xmo kaco time klas aku..n ku pon oke jer..tp best..mlm2 die dtg uma hantar burger.ouhh baek nyer tak penah dapat kawan cam ni..hihi burger special + cheese lagik..hihi my housemate jeles taw..nasib lah untung badan kan...
tadi pon die ade dtg die pinjamkan aku raket die..memandangkan aku ade masok tournement untuk  sukan jabatan..hihi..die cakap...raket tuh yg die paling syg..n die bg aku..wah..wahh..baeknyer awk ni...jgn riso aku kan jaga raket tuh..hihi tq awk ..awk baek sgt ngn sy...


~take care awk...~

No comments:

Yang terbaik

.....saya bukan awak.....