Sunday, January 29, 2012

Ipoh ...bab jln2 =')

huh..ngntok betol mata comey ni..hihi comey ker?
yer la mlm td 1 ipoh aku pusing..bosan sangat dok umah..smlm lah punyer cite kan..biase la weekend..hari sabtu adalah hari yang dinanti oleh student cam aku ni.bangun ley bangun tenghari kan..cehh podahhh..ape la perangai anak dara..mmg la dok uma bujang kan..law dok uma ngn mak mmg xdapat la...nanty mak membebel sb bgn lambat..tp dok uma bujang ni relax jer..ko xnak bangun teros pon xape kan..hihi itu kes tdo terus tu..hihi..


smlm aku ade ajak sorang kenalan..kua lepak minum..so die pon oke..die pick up aku kat umah...sbb time to nak ujan law x aku dah rempit nek mtr jer kan..lepas pick up..kiteorg lepak katy oldtown medan gopeng..
aku teman die tgk bola...untung lah time sampai tu..bola pon nak start ape lagi..wakaka akhirnye MU kalah..yes puas hati ..haha padan muka (gelak jaat)


lepas tu die bawak aku jln2 kat pekan ipoh..aiyoo pegi tgk pondan haha..kelakar..aku rase nk gelak..geli pon ade gk..rupenya berlambak pondan kat ipoh ni..ee yerkk..nauzubillah...pe la nk jadi dgn dunia skg kan..rase terkejut pon ade..doa aku mintak dorang cepat sedar dan kembali ke pangkal jln..cewahhh .baek plak laa aku ni kan..hahahha...


lepas ronda..aku ronda..dan ronda...haha syok walaupon jln2 nek keta ..amik angin mlm...budak rempit pon aku nampak..tempat speed trap semua ar die bgtaw aku...aiyooo lepas tu borak-borak ngn die...rupenya banyak lagi ar tmpt dlm perak ni yang aku belom pernah jejak kan kaki..kesian kan...=.='
heh biase la aku kan budak lagi..hihi budak ker .... dah dewasa oke ...


lepas tu aku lepak-lepak dlm kol 1 lebih baru aku balik....huh puas holiday arini ... =')
stoberi coklat..saje nak tepek kt sini..haha

No comments:

Yang terbaik

.....saya bukan awak.....