Wednesday, July 11, 2012

1st day daftar !

Assalamualaikum..

dh tengah hari ni.. amacam hari rabu korang okey? hope okay.. 
hari ni aku daftar masuk politeknik meneruskan sisasia sebagai pelajar semester akhir . wahh ni nk habaq mai. ecece.. heaven giler dapat masok poli td.. biase la bile dh senior perasaan perasan bagus mesti ade.. haha gelak jahat.. nk pandang junior pon sebelah mata je beb ! 
tapi xde lah aku okay je.. law junior baik.. aku pon lagi baik.. tak payah nk tunjuk bagus sgt lah kan... lagi satu junior pon xpayah nk tunjuk kerek sgt lah.. baru masuk buat cara budak baru... hehe .. sbb dulu aku pon pernah jadi junior ape.. relax je jnji jgn buat masalh.. senyum je bile jumpe senior.. (eh yeker?)

hah after byr duit utk buku lab.. aku pergi mkn pagi.. mkn mee sup + roti canai sekeping  + tea o suam kat medan gopeng tuh.. banyak tak aku mkn.. xde la banyak sgt kan.. hah cuba kasi angguk kepala tu. hehehe =)
td bekpast ngn zila, ejad, fiq, taha n airil... dh lame xmkn ngn budakbudak kelas .. rinduu kot...

setel bekpast kami balik uma.. nasib la uma ni ade tenet..baru ade.. setelah seminggu aku pencen dr mengadap laman sosial.. td mmg ase cam ape .. si zila kol la TM kan nk wat repot kan.. pastu lepas cakapcakap... aku pon gatai dok sambung kan wayar. tettttt tibe2 lampu si line tenet ni menya la lah siap kelipkelip .. hahah dh boleh.. si zila tanpa segan n malu teros cakp kat mamat TM tu cancel buat repot.. kelakar ar kan .. menjeritjerit aku ngn zila cam org hilang akal.. hahahaha ..kelakar giler.. ni dh dapt online ni rase ngntok pon tak. td baru je aku plan nk tdo jer.. sbb ptg ni pon ade taklimat lg pasai pendaftaran  khusus.. so kena pegi lagi dok lepak kt dewan warisan tuh ! tapi perasaan MALAS tu ade la.. heheh tengok dh nama nye senior semua malan nk pegi kan.. hehehe


#tp guwa n i jenis xsuka langgar peraturan polii taw !

No comments:

Yang terbaik

.....saya bukan awak.....