Sunday, July 15, 2012

suatu petang ahad hujan turun dgn lebat !

Assalamualaikum...
selamat ptg..
 kt taman cempaka hujan je ni hah...lebat sgt.. td aku ngn cik zila ni baru plan nk pegi jusco beli barang keperluan kan.. tuptup hujan pulak ! ape nk buat kite yg rancang yg kat atas sana yg tentukan betul?
so dok uma diamdiam.. bukak blog luah ape yg patot . noktah.. ewahh... 

hujanhujan camni perot aku lapar.. eh rase cam dh xde perot.. bukan ape tak mkn sebutir nasi
 (niat nk diet tak mkn nasi) td pon mkn nuget cam Ramly n kentang goreng yg zila beli kt billion.. ermm jadi la utk alas perot kan. setuujuu.. tp aku xberapa nk setuju.. perot aku dh buat konsert rock kapak kt dlm tuh.. seyes aku dgr.. aisehhh ptg ni kt tc ade pasar malam.. cadang nk pegi jap lagi.. dh berbulanbulan tak pegy pasar malam sini.. rindu pulak ! ewahhhhh ..

ini nuget bukan kentang MCD taw



lately aku bz skit.. even baru nk start kelas kan.. skg kan dh gune pendaftaran kursus secara on9 .. so 3 hari jugak aku ulang alik poli.. giler bz kalah kan MB Perak.. acecece ...n skg aku senior jugak merupakan salah seorg Ahli kelab JTMK PUO.so secara tak rasminya .. aku dituugaskan jaga juniorjunior utk MSK nanty...n dan aku ditugaskan untuk menjalankan tugas sewaktu pendaftaran dan juga persiapan Minggu Suai Kenal tuh.. maknanya ku bz lah kan.. td pun dok sebok list nama junior semester 1 ni.. agih kan masok kump.. adikadik jgn risau ye.. akk ni fair punye orang. mesti korang best dpt team yg aku pilih tuh =.= ! hikhik and
lagi sikit nk siap aku give- up .. ngntok beb ! dapat buat td pon 10 kump. yg balencebalence tu nnty la aku buat .. jgn risau aku ni ley pakai punya org hihi .. cau 

No comments:

Yang terbaik

.....saya bukan awak.....