Tuesday, July 24, 2012

Salam ramadhan


Assalamualaikum..salam ramadhan buat semua..

Sedar tak sedar dh hari masuk 4 hari umat islam berpuasa kan.. alhamdullilah aku masih boleh berpuase.. syukur... yang akan datang xtahu lah kan... skg dah start puase kat uma sewa.. kat taman cempaka ni..
1st day puase aku berpeluang berpuasa dengan mak.. heaven sangat.. mak kan dok uma kak de.. so ari jumaat tu aku g sana... sempat jugak la. aku sahur n berbuka dengan dorang.. rase seronok yg teramat sangat + aku dapat jumpe aqeef .. si kecil tu dh pandai ckap sekarang !.. comeyy sgtttt....

kesayangan acik ayu

aqeef ni penutup mknan pon ley jadi mainan die




hari ahad aku sampai ipoh.. mmg laju bas tu sbb aku tdo la sekejap kan... bukak je mata.. dh nampak plaza tol Simpang Pulai.. haa dah rope nek ETS.. haha... nasib la my special one amik aku kt medan gopeng... tu pun jenuh aku tggu die... 1 jam beb.. ingt sekejap ker?? dh la uasa kan.. cehh aku cuba jadikan puase sbgai 1 alasan. nampak tak.. hehe tp nasib la die dtg pick up aku.. law x letih makcik.... =.='
kiteorg lepak je lepas tu... g jalanjalan kat parade.. sebab kalo aku balik pun xda sape kat umah kan.. bosan kot.. menghabiskan masa samasama utk tgu waktu berbuka.. ermm nasib la aku ade teman nk berbuka.. law x sorangsorang laa bukak puase... aku mkn alaala baat.. mkn ciken chop je pon.. die mkn lamp chop .. perghhh time tu mkn kat food court jusco jer..

mine
hari ketiga pose aku juz masak je kat uma.. hehe lagi jimat kan...g bazar ramadan pon aku beli kuih ngn air cincau je..sedap.. harini xde idea nk mkn pe lg...

No comments:

Yang terbaik

.....saya bukan awak.....