Sunday, July 29, 2012

welcome new born..Ary Mikael

anak saudara Acik Ayu yg ke-7

Assalamualaikum semua..
taraaaaaaa nampak tak baby comel , cute , ensem kat atas tu...heheee tu la anak sedara aku yg nombor 
seven... alhamdullilah rezeki bulan ramadhan.. akk aku si nolea tu selamat melahirkan baby boy..
setelah mengharungi detik-detik indah mengandung. acece aku tak reti la nk cerita banyak sbb bukan aku yg pregnant kan.

keluarga Che E bertmbah lah seorg hero.. raye ni pasti seronok dengan new born nie. tak silap aku name baby ni Ary Mikael. nnty lah aku dabel kompem ngn ibu die oke...
n then lepas ni si aqeef tu ade geng lah kan.. bertambah lah seronok korang ye ank-anak buah acik ayu. dah ramai geng korang.....nnty yg besar-besar jgn dok buli ary taw. nanty acik ayu babap !


saje nk nyelit muka latest acik ayu yg suci lagi murni. muahahhaha !

Acik Ayu korang :P


No comments:

Yang terbaik

.....saya bukan awak.....