Friday, March 29, 2013

malam minggu

haii .. slmt mlm korang.. ape dibuat mlm minggu ni.. yehaaa esok cuti..bg yg bekerja mcm aku anggap je arini ari khamis dan esok jumaat.. hahaha cara nk sedapkan ati kan.. aku bru lepas gosok baju kurung.. esok pakai bju kurung kaler biru..waaa.. heehehe.. nape tetibe semangat pun xtaw.. maybe sebab esok dah sabtu.. dan ahad.. dan hari bahgia tu menjelmaa.. .. relax ayu lagi bape ari je nk konvo.. sabar ek..

td aku mkn ngn adik n abg aku. dorg dtg sni .. mkn bihun sup mak endah kt dataran aje.. tp rase cam dh xsedap.. cili kicap die pun dah x kaw... ase xsemangat je mkn td.. ahaaaa aku dh 5 hari xmkn nasi.. wawawa harap slim laa skit time konvo nnty erkk.. cehh jaga badan konon.. xboleh blah.. hikhik.....

ermm mlm ni mcm mlm-mlm yg lepas gk .. lepak bilik .. baring memanjang restkan badan.. nk kate keje kat bawah sinaran matahari cm pekerja kontrak tu xgk.. but still penat la.. even kje aku cakap ngn org aje kan...ckp pun penat.. hahaha dan penat bile pikir ragam customer .. grrr =.=' bile yg xpenat pun xtaw... ekekeke :)


No comments:

Yang terbaik

.....saya bukan awak.....