Monday, March 25, 2013

entry 2013 bye2 zaman study !

Salam semua.. dah berabad aku xupdate.. ni ade lah entry pertama utk thn 2013..
nk kate bz xgk sb sebelom ni aku pegang title penggangur selama 3 bulan.. 3 bulan tu aku dok kt kampung aje.. dan sekarang aku udah kje. udah ade tangggungjawab.. boleh la cri duit poket .. ekekek.. dan aku jugak dah lame tglkan zaman study. tglkan zaman poli.. huh miss that moment :( .. awal bulan depan aku ade majlis konvokesyen for Diploma.. akhirnya.. dapat gak aku habes kan pengajian selama 1 year n half .. syukur sgt ! :) dan aku xsabar nk tguu tarikh gembira tu.. ehh mcm nk kawen palak.. hihihi...


aku skg stay kt uma sewa still tmpt lame kt Taman cempaka. aku sewa bilik je.. dok ngn budak poli.. mmg lah xde life kan .. tp nk wat camne .. aku bru nk cri tapak btul.. nnty betul2 keja dah ok dah stabil bru aku cri bilik yg lebih selesaaa.. bukan tak selesa dok sni but lebih best kalo rumah tu xde student kan.. baruu syokk hihi...

No comments:

Yang terbaik

.....saya bukan awak.....