Monday, December 10, 2012

HAPPY BESDAY CHE E & entri tgl kenangan

Yeah ! arini besday ayah aku En. Zamberi bin Yahya.. genaplah usia ayah 66 tahun.. alhamdulilah,
 panjang umur ayah !.. moga ayah dipanjangkan usia di murahkan rezeki...dan diberkati oleh ALLAH..  ayu sayang ayah !

aku ngn ayah time aku konvo sijil


hari ni jugak result last sem aku kuar.. so aku LULUS PENUH hahaha... seronok siot !
tamat sudah pengajian aku kat PUO .. rase sedih dan seronok bercampur-campur . . :( 
QIP 6
sedih berpisah dengan classmate QIP6 yang otak gile-gile .. berpisah dgn geng-geng fahani , lyana . hunny ,  , ejad... yang paling sedih berpisah dengan roomate aku .. si zila tuh.. mest aku rindu kat ko wei.. rinduu banyak. rinduu nk g karok kt shogun.. rindu nk lepak kt benteng (lapik biru) ..rindu nk masak same-same.. rindu nk jalan-jalan.. rindu pegi shopping barang same-same.. rindu nk g mydin.. gile x rindu sebab semua benda aku buat dengan ko kan zila..sampAi org pangil kite kembar la.. tp setiap pertemuan pasti ader perpisahan. tulah kehidupan kan ....
pic time aku ngn  ko g kl . . :(

ni kire last la kite lepak kan .. tgk movie cite yg bosan ya amat tuh


fiq , aku , zila time jamuan raya Politeknik Ungku Omar


p/s : in syaa Allah law ade kesempatan kite jumpe lg ye zila a.aka azie HAHA :p

No comments:

Yang terbaik

.....saya bukan awak.....