Thursday, January 20, 2011

pUBLIC hOLODAY pun keja ..=))

Salam..haii

selamat ari khamis...n selamat hari cuti bagi yang cuti..arini public holiday kan.....
tp aku keja arini..kena keja weyh..huhu

walaupun my d dah kejut kan .kol kul 8 pagi...eley nk ingatkan yang aku keja arini...terima kasih sayang sbb tolong kejut kan...walaupun kena perli ngn die..." yunk esok kejakan.. bangla n org nepal pon cuti..yang yunk rajin sangat nk kerja nape??”..ceh...itu yang sayang aku kate,,,xpe d...yunk keja sok dapat buat ot per..dibayar triplee jer...terus diam syg aku..hahaha..padan muka d....oke ..aku tdo balik smpai jam 9....sebelum tu pun akak de pun ade kejutkan aku...ayu bgn r..ko nk g keja ker x..aku jawab lemah...akak, kul 9 ayu bgn...oke....sayup-sayup kedengaran...zzzzz...tdo balik....xlame tu...bunyi dah alarm lagu mizz nina...owhh god  cepatnyer kul 9...
bgn....kejut d, sbb d ade appoiment ngn doc..nk check bahu die yang terkeluar ari tu....(ee sian kan)..lantak ko laa..die xjawab aku kol...tglkan msj..n aku g mandi...lalalala siap mandi..kol d lagi...ii xbgn lagi...tdo mati kau yer....2 3 kali kol baru bngn..aku siap2...ermm hari nie akai jeans ngn tsht yang bru beli semlm...hakhak...siap2 gerak g opis....sampai serdang dalam kul 10..bekpas dulu kat di ateh..cam biase aku makan bihun goreng..amik tempe ngn telo mata...tea o suam satu...mmg sedap...sampai opis kul 10.30...masuk opis....buat keja ..
nasib dapat masuk sbb kat opis en razali..huhu jiran aku(sebab meja encik zali depan dengan meja aku..)..buat keja samapi siap..yer..itu target aku..huhu...
adios.. nk layan fb jap...

No comments:

Yang terbaik

.....saya bukan awak.....