Monday, February 7, 2011

L E P A k DI JUSCO KINTA CITY




nie kakak saya..name lia...geng melepak ari khamis
aritu....

best.. lepak...men bowling kat jusco...

lagi best sbb aku lar sang juara ..haaa








nie adik aku..

amirul ashraf..

die mmg suke buat muka bile time org nak snap

muka  die..

geram aku...




nie aku...

wah....lame x tayang muka kat belog..

cantik x cantik x..bukan aku.. tp scarf yang kat atas

kepala aku tu...








abg sharol yang ngh makan donut tu..

abg angakt pada famili kami

dh macam abg sendiri pon..

insan yang baik...




donut at big apple

2 beradik


lepas mam kami g men bowling....

best sebab ade orang belanje...

hakhak tq abg sharol








ayu abg amir
sang juara...

nor hidayu....











No comments:

Yang terbaik

.....saya bukan awak.....