Tuesday, April 12, 2011

cerita dr p.dickson

penat + badan lesu..hah itu lah yang terjadi biler balik dr p.dickson...tp memang best tak hinggat lah..
ni nak citer holiday aku n geng kat sana..wakaka..ok jom dengar cerita...

oke pagi sabtu awal pagi dh bangun,,,terus packing barang....tengok keja last minit kan..bukan ape ..aku penat sangat malm tadi..lepas jer basuh baju ngn akak de kat kaundry aku terus tidur..sedapnyer tdo...
aku packing barang..bawak beg balik kg tajaan akak de..hahah bawak banyak sangat baju dh macam nk percutian 6 hari 5 malam ..haha..peduli ape aku kn pergi bukan naik bas .tp naik keta..so bawak kan ajer...siap-siap packing.. aku mandi..dalam kul 10 lebih akak syifa datang. . angkut aku, pastu amik syida..amik ika
-
--
----
-----
kami bekpast kat R&R Nilai..
k.a.m.i lahhh


aku makan mee sup jer pun..(tak sedap)..gerak...
sampai p.d dalm 1 lebih camtu....lewat gak la..dah singah situ sana sini..hahahah
kami lunch kat kedai tepi jalan..kedai ala koboi...menu nyer nasi kukus n ayam panggang ajer..sedap....

ayam setengah ekor utk kami
koboi hantar makanan
 selesai makan..lepak katteluk kemang..yer tempat orang berjual beli tuh dan jugak tempat menunggang kuda..hehe aku beli topi sebagai tanda kenangan sajer..hehe
my topi... =)

lepas dah penat..kami check in hotel glory..jauh gak dengan teluk kemang..aku ingat dekat ajer..tipah tertipu nok...
jom check in

pemandangan dari bilik kami

wakaka dah check in memangt lega lah..badan dah melekit....lepak--rest kan badan.. pastu turun ramai-ramai mandi kat swimming pool...haha memang ramai lak manuasia hari tu...memang meriah lar....
mandi dan mandi..lepas wat stail kuak lentang dan macam-macam aktiiviti...sampai badan kecut barulah reti nak naek kan...hehe pas mandi perut lapar..so kami kua mkn...perghh jalan jem plak...pd oh pd....dh macam kl lak ko yer...lepak-lepak tepi laut...tgk org mancing ikan...tgk bulan..dan macam-macam tgk lah..heheeh
balik ,alam dalam kul 10 lebih...so lepak dlm bilik..tgk tv..tp cite tak best pun....so tdorlaa....

day 2....
bangun pagi..ujan pgi ni kat pd..tak dapt mandi swiming pool.....
tunggu semua siap..kiteorang g bekpast kat bawah


aku makan sikit jer,,,xde selera lak nak makn..hahah
pas mkn sebulat suara nk mandi pool same-same..mandi...
siap..kemas.. kena cepat sebab kiteorang check out kul 12 kan...
lepas check out..kami ke teluk kemang..nak mandi laut lak.lepaskn hajat


...hehe
naik banana boat tuh......tak mahal murah sajer....hari pun makin mendung tanda hujan nk turun so kamu memblahkan diri

time ni tgu makanan..lampi nk mam....
ayu di pd


2 comments:

NurEqa said...

best sgttttt !

tapi gmba tak banyak .
nanti kan update entry aku !
nanti pegi lagi weh !
next vacation ??
hahahha !

ayuhidayu said...

mmg best..ke genting lah..hahaah

Yang terbaik

.....saya bukan awak.....