Friday, April 8, 2011

holiday..holiday..

Selamat pg Jumaat semua..wah (senyum lebar wink!!!)
hari ni aku sampai awal kat opis..pukul 7.01 dah terpacak kat depan opis..bagus kan pekerja nie..hah wajib contoh..hahaha act, aku rase best..sebab esok mahu pergi bercuti ..lalala bercuti dengan sahabat tersayang larh....

akak ni pun join
nie pun aku angkut gak...

setelah penat bekerja..hari-hari kerja termasuklah hari sabtu dan ahad.. dengan promosi Jom masuk U..dan akan datang promosi for Postgraduate..wa banyak letih ..dan minda dan badan aku pun dah mintak rehat (mcm mane erk badan dan minda mintak rehat =.=)..promosi dan promosi. . .

teman sewaktu bekerja

Alhamdullilah kan planing we all menjadi..harap semuanya berjalan lancar esok...yey!! aku suka apa yang aku rancang menjadi..haha tak gitu
pekerja contoh..(muntahlah sekarang..uwekk hahaaa)

4 comments:

Kesah NurEqa said...

wehh . aku pun join lahhh ! tak saba rasa nya . hahaha !

ayuhidayu said...

haha best kan g p.d......

Kejora said...

salam ayu,

ayu....teman sekerja kee..?
teman tapi mesra??
bolih thn enchem jugakk..:))

ayuhidayu said...

kejora....
die dh kawen maa...
pegawai saya tuh...ensem? boleh tahan laa

Yang terbaik

.....saya bukan awak.....