Wednesday, June 22, 2011

...FULL TIME OF XTVT..

Dah hari Rabu..kejap jer mase berlalu kan..jadual aku dah penuh untuk hari-hari mendatang..esok dh Khamis..dan Jumaat…hari Sabtu pulak aku akan ke Kuala Selangor atas jemputan teman..die nk bertunang..tahniah yer kak mira..so kami akan berkonvoi lah…banyak tol persiapan kena buat..kena cari baju sekolah lak..kak mira nk wat photoshoot plak..penin nk cari baju putih kaen biru taw..aiiyookkk..tunggu je la..balik nanty aku nk cari kameja putih.. skirt itam..(sambil pandang skirt yang aku ngah pakai sekarang) boleh kot..huhu…

Tema hari tu kami nk pakai kaler merah +meroon +pink…aku pakai baju kurung mane yang ade lahh..dh takde baju baru yang nk pakai..kesiann..kesian…pe pun aku sebenarnya tak sabar tunggu hari tu..aii mcm aku lak yang bertunang aku bukan ape tumpang seronok lah kan..dah tunang kawen pulak..yer dak..tahniah yer kak mira…


Oke..hari sabtu dh g kenduri..hari Ahad aku nk ke Putrajaya lak..hah si amoi cina die sukan hari tu..kul  8 start larat ker acik ayu nak bangun kan..tapi mesti pina kiut bersukaneka kan..ee x sabar nk tgk si comey tu bersukan…relax pina..Acik Ayu akan sokong Pina..nanty Acik Ayu akan bawak geng-geng pom pom girll hahaha..kelakar acik ayu kan pina…(perasaan)


ayu>>>>>>>kena buat medical check up, cari umah sewa ...

No comments:

Yang terbaik

.....saya bukan awak.....