Friday, June 24, 2011

bestnyer hari ni dapat 2 adiah!!!

1st adiah

erk alhamdulliah..kenyang sih,...
tadi lunch mkn pizza..cik rita belanjer...xsangka boss aku tuh nak rehat dgn kami..
mase nak kuar lunch ,kak syifa ckp cik rita nak ikot sekali aku oker jer..
so kak syifa yang drive...kami berempat jer..lokasinya kat mines..
tempat biase rehat tiap kali hari jumaat..


orde punyer orde..mkn lah..mmg kentang..kami order yg set punyer..borak-borak...gelak-gelak...
best memang best..dlm tu jugak aku buat wish..juz say to cik rita..dan cik rita pun sama say thank kat aku selama kerja kat sini aku bnyak tolong die..n aku pun sama ini pengalaman kerja aku...sebelum ni aku tak taw ape2 weyh..dari zero to hero lah..dh nk kul 2 kami balik..


sampai upm, kat tempat parking keta.. dorang bagi gift kat aku..wahhh
terharu beb..aku dapat besr kaler pink..tenkiu uols...
dan hari ni jugak aku dapat adiah shal dr raden...tq raden.. i like..nanty kalo aku pakai shawl ni aku mesti ingat ko.....ermm tapi dlm tu aku sedey jugak nk tinggalkan korang nie...
tapi muka ni xsedey pun...sedeh dlm hati agaknyer..


ayu>>>>>4 days more!!

1 comment:

NurEqa said...

u will always in my heart babe .

gud luck oke .

gonna mish u .

nt kte g pD sama2 lagi taw !

haha !

ishh . macam nak nangis plak aku ni .

sobsobsob ! :(

Yang terbaik

.....saya bukan awak.....