Sunday, June 12, 2011

MY SIS WEDDING ...11 JUNE 2011

Selamat pengantin baru buat akak aku yang no.4 iaitu norlia zamberi kerana selamat menjadi isteri kepada muhammad..akhirnya aku dan adik aku jer yang belum menamatkan zamn bujang lagi...bila aku nk kawen? ouh lambat lagi maa..bf pon takde lagi nie..sabar dulu ayu..study + keja dulu erk ..

ni nk story pasal kenduri hari tu..meh dok rapat-rapat...

aku sampai kg hari khamis . .dalam pukul 6 lebih camtu..sampai terus tolong si pengantin gantung langsir..fuyoo xcted abes..malam tu malam berinai..aku pun sama nk berinai jugak..wakawaka..ni sape la yang kawen nie kan.abaikan sebab esok aku kan jadi pengapit..opss kalo jadi pengapit memang kena pakai inai ker??
aku pun pakai la..merah la jugak but kul 12 mlm aku bukak susah plak nak buat keja pakai satu tgn nie...

aku tunggu pelamin siap tp xsiap2 jugak..aku pun amik keputusan untuk tidor je la..pagi esok nya bangun awl..kenduri weyh...aku bangun terus mandi ..nanti susah berebut dengan yang lain yer la..bape juta askar nk mandi kan..hehehe mandi terus pakai bju kenduri..well tahun ni time ya kawen kiteowang plan nk pakai baju sama..pakai baju pink..jambu kan...ahaks dh taw daa so semua belah pompuan kaler pink..meriah-meriah ..
jambuu

pengantin dan pengapit 
hah.....cun kan kaler tu....
nanty aku upload lagi pic akak aku kawen yer..tungguuuu

No comments:

Yang terbaik

.....saya bukan awak.....