Tuesday, August 2, 2011

sahur..bukak pose umah orang ..

Mataku dh mula layu..dan mulut asyik menguap dari tadi..but nak jugak kuarkan satu entri harini..time ni lah ade mase pun..esok kelas ku full dari pagi sampai lah ker petang..hambek ko ayu...padan muka...=.='..eh hari ni dah 2 ramadhan laa...dan aku pose taw..xlarat seh..td aku sahur mam biskut kering cap ping pong tuh ngn air milo panas..jadi laa ..makan kurma sebijik 2..dan sambong tdoo balik kan..


so kelas harini boleh tahan...1st time kelas en fariz dan kelas kedua kelas puan hafizah..nasib laa lecturer tu boleh tahan..kira paham la jugak die ajar..teori jer tu..blom masuk buat coding..ya allah ..ko paham kan laa aku untuk terima pengajaran nie..amin ...


balik umah je.. terus aku sidai kaen .sebab tadi xsempat...kehidupan dah macam seorang isteri..perempuan kan..balik umah ade jer keja kena buat.. kang lepas sidai..kena lipat..pastu iron...pastu basuh balik..again and again ..huuuihhh......penat laa...biarkan lah dah nama nye rutin...selesai xtxt aku tunaikan yg wajib.mandi serta solat..pastu xtvt yang xkan ku lepaskan yelah hupdate fb dan ngadap si laptop ni sampai dah rasa ngntok...


dann hampir terlupe....jap lagi aku berbuka puasa di rumah sahabat...wahahah kat tambun..nak pergi makan nasi beriani taw...si hanim ni ajak aku, ekin, dila n si kayif . . .mesti bestkan...yerla mak aku jauh..=( ..so merasa laa aku rasa masakan mak si hanim tuh...phewiit  xsabar...(nasi oh nasi) . ..sedapp seh ...
perghhh..terbaekk..sedapnyer..(agak-agak kurang xpahala pose aku)


ayu>>>nanty aku hupdate entri berbuka kat umah hanim erkk =)

No comments:

Yang terbaik

.....saya bukan awak.....