Friday, August 5, 2011

stori mori hari Jumaat . . .

Hari ini dh hari Jumaat . .maknanye dah habis 1 minggu berpose..pejam celik ..pejam celik jer kan ..eh  lupe nak bagi salam..assalamualaikum....aku baru balik dari kelas ni..terus capai lampy..on fb dan sewaktu dengan nyer..best td kelas database..huhuhu...memang paham dengan En Fauzi ajar...banyak gelak...study to fun kawan-kawan....(time dapat lect yg best la..hahahah)

aku usha blog kan..dan terbace blog akak aku nie blog die....cer bace tekan sini . .sedih n terharu aku bace belog..yerla akak aku disahkan peknen...bestt arrr kan..bertambah laa anak buah acik ayu....hoho..pasti meriah . .shukeee..shukeeee....

aku still lepak kt bilik..dak umah aku yg lain tdo..pose kan..dan si roomate aku pon mendiamkan diri..masing-masing layan diri bulan- bulan puase nie....xlarat nak cakap...kering mulut ni takde air liur..kan berdiam tuh lebih baek dari berkata-kata..that true kan ...aku pun tak larat ni..sape suruh aku tak bangun sahur pagi td kan..hah padan muka ko ayu..kah dah daha@# . .sabar-sabar ..terpaksa aku menahan diri daripada lapar dan dahaga. . .


so xtvt lepas ni..aku nak pergi bazaar ramadhan dgn ekin..tak tahu lagi nak mkn aper...nanty bila dh sampai sana..terus blur nak beli ape...ape nak mkn nie..beli laksa..ker mee..ker nasi..ker ...bla...bla...
ntah laa tgk la nafsu mkn kat sana nanty..ape yg teringin aku beli..tp aku dh taknak membazir..mcm semalm punyer kes..aku beli popia basah..rm3..dapat la 5 batang kan..last2 aku mkn 2 kerat jer..hah kan membazir tu..last-last buang ke beg plastik hitam jugak....bazir tol!!


mlm ni plak..xtvtnyer buat asgment oop dan hci..grr hari2 aku buat asgment..rajin kan...hahaha location mestilah di mcd gopeng or restoren mamak..so sape-sape reader or bloger yg jumpe cik ayu say hi laa erk ..
mlm ni jugak aku nk tunggu sahabat aku dtg..esok kami ade keja part time taw..dapat gak  cari duit..untuk belanja ..aku dh miskin sekarang....sian kan..sebab aku x buat loan ...=(
time ni buat assgnment network kt mcd pengkalan =)















ayu>>doakan aku dapat biasiswa erk!!

2 comments:

AYuNG said...

lor..buat part time?
awat x dapat buat loan?
mara dh try??

ayuhidayu said...

@kak ayung...ptptn ade..tp ayu xbuat pon..3 sem jer..kang jenuh nak bayo hutang..muahahhaha..ayu xmintak mara...

Yang terbaik

.....saya bukan awak.....