Wednesday, April 27, 2011

~lunch td ngn besday gurl~





Merah-merah..hawt muka aku kena makan dengan matahari...huh panas sungguh hari nie..berpeluh-peluh..act, aku baru balik dari lunch..wah special taw hari ni lunch kat old town..bukan itu yang special nya...yang special sekali sebab hari aku n geng sambut besday kak syifa...ye, hari ni hari ulang tahundie yang ke tut...die dah tua....kihkih...tapi xpe tua-tua pun hawt gitu...shahril yg bagi plan mkn kat situ..kat south city plaza..so terpaksa berdrama la dengan kak syifa.. sebab die tak tahu kami nyer plan kan..nasib la menjadi plan kami..hehe aku suke..aku suke....(gedix plak ayu nie)  =.=" aishh...


tadi aku mkan curry mee n air cokolat jer...sedap..borak-borak ..geng aku yg ade td....
syda, (opkos die kena ade...)
shahril(master plan)
 nizam(aku dh ley masuk dgn die)
nina(kena angkut gak potograper nih)
en.opel (turut serta)
nizam kembo (sibuk kongsi mknan dgn aku)
kwn nizam kembo(aku tak kenal sgt mamat nie)
dah nk kul 2 baru kiteorg terkedek-kedek balik takot kena marah ngn big boss kan....
ni lah besday gurls tuu
shahril..ayu..syda
opel..nina..nizam..shahril lagi
bestnyer dapat nasi

No comments:

Yang terbaik

.....saya bukan awak.....