Thursday, April 28, 2011

simpul mengkarong!!!

aku bangun pg td..malas-malas lagi..tapi aku gagahkan diri jugak..bangun aku bukak lampu..malas sungguh..terjengkek-jengkek aku bangun sebab kat tapak kaki aku nie tak bukak lagi detox foot pad nie..time aku nk bukak..tibe-tibe..arghhh aku kena simpul mengkarung...ermm senang cite kaki aku krem laa..hah kau ..terus aku terjelepok kat lantai..aku dok senyap-senyap mata yang ngntok terus segar..arghhh sakit nya kaki aku,,kalo aku kat kampung.dh lame aku teroyak..dan pangil mak aku minta urut...tp kat sini xde sape...so senyap-senyap sudah...aku terpekik terlolong pun xda sape dtg bantu (time tu akak aku mandi) aku gagahkan jugak g mandi..dalam hati aku niat..lepas jer solat aku nk bubuh minyak panas banyak-banyak...dan selepas tunaikan kewajipan..aku terus amik minyak merah yang panas tu..so aku sapu kat kaki aku belah kiri..ahh lega sikit..tp sampai ke detik ini kaki aku sakit.....


p/s len kali tdo pakai suar panjang..jgn lupe selimut oke cik ayu.

No comments:

Yang terbaik

.....saya bukan awak.....